Over ons

Op 1 januari 2021 zijn de afdelingen ‘Langedijk’ en ‘Heerhugowaard’ van de Partij van de Arbeid opgegaan in één afdeling ‘Dijk en Waard’, omdat na jaren van samenwerking onze mooie gemeenten gaan fuseren. Om de verkiezingen van 2021 sterk door te komen hebben we vol vertrouwen onze krachten gebundeld.

De missie van onze afdeling is eenvoudig: een eerlijke en fatsoenlijke gemeente, waarin iedereen mee kan komen. Een visie die uiteraard makkelijker uitgesproken is dan gerealiseerd. We vinden het daarom ook belangrijk reëel te blijven. Geen luchtballonnen, maar concrete doelen, daaraan werken onze raadsleden en wethouder. En dat doen we met een enthousiast team, een goede ploeg van gemotiveerde mensen, die weten wat er speelt, een team dat staat te popelen om de politieke arena in de gaan of de dorpen en wijken te bezoeken.

Wilt u weten wat onze plannen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen van 24 november aanstaande: lees dan ons programma.